dissabte, de juliol 21, 2007

Harry Potter_07


Ja està! Ja tinc l'edició Bloomsbury del darrer títol de Harry Potter. Harry Potter and the Deathly Hallows. Sense cues, sense esperes, he anat a la llibreria del meu poble on tenien uns quants exemplars no gaire ben exposats, de fet he hagut de demanar on eren i si el tenien. He agafat el volum de l'expositor dels quatre que hi havia. I és que fins l'any que ve fins que no surti la versió japonesa, les llibreries japoneses no fan gaire rebombori, total pels quatre gats que parlem anglès. He vist a la BBC les cues de fanàtics de Harry Potter, esperant tota la nit per aconseguir un exemplar, pobrets!
És un dels avantatges de viure al país de sol ixent sempre estem un dia per endavant. Malgrat els terratrèmols i les centrals nuclears amb fugues.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja ho dius tu company, ventatges del teu poblet i del lloc on estàs.

I ves repetint això de que a Japó no parlen quasin anglès, perquè aquí no paren de matxacar-nos que sinó parlem "grandes lenguas" (anglès i espanyol) no som res i que a altres llocs de món (incloent Japó) tothom ho fa, ah... i de pas que el català és de provincians.

Anònim ha dit...

Jo també me l'he comprat, però a BCN hi havia una mica més d'expectació. Més que res guiris a l'FNAC rient per sota el nas i dient "quina gràcia! comprar el llibre a Barcelona!" i TV3, Td8, Radio4, CatRadio, i no sé quantes més allà per fotografiar-ho.

Pel que fa al tema de l'anglès, jo tinc la teoria que això que tothom el parla és un "bulo" dels americans i el seu hollywood. Perquè a pocs països on he estat m'he pogut fer entendre en anglès... però clar! t'ho venen tant important! Fixeu-vos que qualsevol americà va pel món dient "Do you speak English?" i sempre apareix el nadiu parlant un anglès perfecte que l'ajuda.

Anònim ha dit...

L'anterior soc jo! només volia afegir que m'agrada la capçalera de Totoro!

ara si!

Anònim ha dit...

Collons amb el Harry Potter, no? Jo només tinc el primer llibre, que me'l van regalar, i gràcies.

Però m'alegro per tu que tinguis el seté.