diumenge, de setembre 07, 2014

La V a Tòquio

Un any més, un repte assolit, enguany fer la V amb els catalans a Tòquio, on? Al Shibuya's Crossing, potser l'encreuament més transitat del món. 
Haig de confessar que no les tenia totes. Ja ho podrem fer? No hi haurà massa gent? La policia no ens cridarà l'atenció? Ens confondrem amb la gentada?
Anit poc que vaig dormir gaire amb totes aquestes cabòries al cap, per acabar-ho d'adobar, Sant Pere semblava del PPSOE i ens va enviar una tempesta de llamps i trons que ens ha fet la guitza tota la nit.

Per sort els teru-teru botsu que vaig penjar ahir han funcionat i a l'hora programada han caigut només quatre gotes. 
O sigui que ni la pluja ni el vent, ni els lamps ni els trons, ni l'agent del CNI enviat per l'ambaixada espanyola han aconsseguit aturar-nos. 
Moltes gràcies a tots els qui heu vingut!








9 comentaris:

Paula ha dit...

Sort que feia un dia tan plujós;
quin esclat de color entre la grisor :)

Sergi ha dit...

I tu al vell mig del vèrtex, qui tio!

maria ha dit...

Us ha quedat molt bé. Felicitats!
Apa dijous ens toca a nosaltres.^-^

Jordi i Lídia ha dit...

Aquest any el Japó ens ha quedat una mica lluny però anirem a la V de Barcelona! Molt contents de l'èxit que heu aconseguit a Tòquio...si l'embaixada us ha enviat un agent de la CNI significa que la independència esta molt a prop! Molts records a tots els japonesos d'adopció.
(els gironins de la via catalana de l'any passat)

Raylegh ha dit...

Hola, és la primera vegada que escric aquí però és que el teu bloc està molt bé i al final m'he animat. ^^

Me n'alegro que al final s'hagi fet la V a Tokyo per petita que sigui, ja que aquest any no hi constava enlloc que es fes res a Japó.

Estic content que tot i que la gent vagi a viure a fora no perdi la catalanitat, i és que si no vaig errat els teus fills saben parlar català, no?
Jo tinc per somni també venir a Japó a viure i sempre em preguntava si tingués fills, com ho faria amb els idiomes. xD

tobuushi ha dit...

Paula
Ens va ploure i molta gents es va desanimar, però els qui van venir s'ho va passar d'allò més bé.
XeXu
És que aquest cop em tocava a mi fer de cap de colla.
maria
Molta sort!
Jordi i Lídia
I tant us recordo de l'any passat, enguany també van venir catalans de vacances. Això de l'agent del CNI és conya, o no, mai se sap...
Raylegh
Merci, no no sortíem al canals habituals perquè no formem par de cap organització. Tanmateix es va publicar al Facebook de Catalans a Tokyo fa mesos, i els detalls també. Malauradament, l'ANC que sí s'havia posat en contacte amb nosaltres altres cop enguany no ho va fer.
La meva canalla enten i la gran parla català, però has de their en compte que la seva mare és japonesa i que viuen inmersos en japonès, escola, amic, llibres, tele...
El nés important és ser constant amb la llengua i parlar sempre en català i és clar, a la mesura que et sigu possible passar les vacances a Catalunya on interactuin amb gent catalana.
Per això estem muntant el Casal Català, perquè els nostres fills puguin jugar amb altres nens en la seva segona llengua.

Oscar ha dit...

Que tal? :) Nosaltres no vam poder anar, vaig haver de cuidar a la petitona a casa :( La Machiko em sembla que t'ha parlat de nosaltres, mes catalans al Japo!!! ^_^

Oscar ha dit...

Hola, on podem veure les activitats que es fan pero la comunitat catalana? Per exemple, se pel teu blog que celebreu sant jordi. Moltes gracias.

tobuushi ha dit...

Oscar.
Sempre que fem una activitat nova pengem un "event" al Facebook de Catalans a Tokyo o al FB del Casal, la propera serà el 2 de Novembre per la Castanyada.