dijous, de febrer 24, 2011

"Hari Potta"

"Hari Potta" és com es diu en japonès Harry Potter.
Alguna vegada us he comentat que m'agrada molt Harry Potter. Al Japó ha tornat la moda amb l'estrena de la penúltima peŀlícula de la saga, les Relíquies de la Mort.
A mi m'ha tornat el cuquet i m'estic rellegint els llibres per enèsima vegada. El fet és que l'altra dia li deia a l'Aya que estaria bé que hi hagués un Manga basat en la sèrie. Crec que li aniria molt bé. Harry Potter té tots els elements típics dels Manga ambientats a instituts.
Un heroi tímid i pobre però valent, l'amic beneit, el primer de la classe, el dolent ric i fatxenda i el seu grup, així com elements fantàstics i plens del glamour europeu que tan agrada als japonesos. 

Anit vaig trobar a Zerochan una coŀlecció d'iŀlustacions de diferents artistes sobre Harry Potter a l'estil Manga. Penso que han clavat els personatges.


 Els Bessons Weasley, la Luna, en Ron, Harry, l'Hermione, la Ginny, en Neville i en Draco Malfoy.

Tom Roddle i la generació del "Mapa de Magatotis", Severus Snape, Remus Llopin, James Potter, Sirius Black, en Ben Babbaw, la Lily Evans i Lucius Malfoy.

I un, potser massa, atractiu Severus Snape. I és que els "mangaka" no se'n poden estar ;)

2 comentaris:

Maria ha dit...

M'encanta en Harry Potter també.
Petons a tots.

Maria V

Joel ha dit...

jo també m'he llegit els llibres un munt de vegades xD, i fa temps vaig pensar que estaria bé un manga, així que estic encantat amb aquests dibiuxus