dijous, de maig 19, 2016

Ei! Que surto al Catalonia Today!

Fa un parell de mesos una gironina molt simpàtica del Catalonia Today es va posar amb contacte amb mi, volia que participés en una sèrie d'entrevistes sobre la vida dels catalans que vivim a l'estranger.
Em va fer gràcia pensar que m'havien triat a mi, de ben segur hi ha catalans al Japó amb una vida molt més interessant que la meva, en conec un munt, però em va fer iŀlusió i vaig pensar que seria una bona manera de donar a conèixer el Casal Català de Tòquio.

Fa uns dies ens va arribar la revista a casa, pels qui no la conegueu, Catalonia Today és una publicació del grup el PuntAvui, en anglès, pels qui el vulguin practicar o pels estrangers que viuen a Catalunya, hi ha coŀlaboracions com les de Mathew Tree i l'editora és la Marcela Topor, darrerament coneguda per ser la primera dama.
Sincerament no la coneixia però m'ha agradat molt, és molt interessant i està molt ben feta, us la recomano, i no perquè hi surti jo (^_^)

L'entrevista és igual per a tothom, d'aquesta manera es pot comparar més fàcilment, els diferents estils de vida i motivacions dels catalans de l'exterior. 
Comença amb la pregunta: Per què vas marxar de Catalunya?

La foto que il·lustra l'entrevista normalment l'aportem els entrevistats, en vaig fer una selecció i van triar aquesta paroràmica de la ciutat on visc, al fons s'hi veu l'illa d'Enoshima i Kamakura, perquè us situeu una mica.

3 comentaris:

maria ha dit...

Aquests del Punt Avui tota la inversió que estan fent amb l'anglès se'ls ha de felicitar. La veritat és que fan programes molt interessants. A veure si algun dia t'entrevista la Sra. del president.^-^

tobuushi ha dit...

maria
Ja m'agradaria ja!

Eutrapèlia ha dit...

La podem llegir en línia?