dimarts, de setembre 11, 2007

Aquest 11 de setembre m'ha costat un ull de la cara...

Com cada any he penjat la Senyera, li he cantat els Segadors i abans de desar-la li he llegit el poema del Fossar de les Moreres de Pitarra. I així he conclòs els actes de la meva diada onanistico-patriòtica.
Com us podeu suposar, al Japó, avui no és festa, encara...Però j he tingut tot el dia ja que he agafat festa per anar al metge, m'ha tret un quist de greix a l'ull, ara us escric mig borni, cosa que em fa sentir una mica més "patriota", avui també he vessat sang!

Es veu prou bé des del carrer principal de Hadano. Però no feia vent i l'Aya ha fet una mica de trampa per la foto.

La foto d'abans l'he fet des d'on hi la el pas de vianants. Ara sí que feia vent! No és l'Aya que bufa!

Ferit i borni...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Company, amb un barret del segle XVIII i un pegat a l'ull de color negre... ;)

Mira-t'ho pel costat bo, aquest 11-S serà diferent als altres =)

Anònim ha dit...

Hola! Que et recuperis de l'ull... jo aqui, a bcn, he anat a la plaça st. jaume a veure com aquella colla entraben al palau, i a lliular als del pp (com tots) cridant al pujol que torni...bueno, ho de sempre.