dimarts, de novembre 06, 2007

Eeeeh!? Als catalans no els agrada el flamenco?

50 preguntes i respostes sobre Catalunya , aquest és el títol d'un llibre del professor Tazawa Ko, la setmana passada ja us en vaig tornar a parlar. Bé, doncs en aquella trobada li vaig demanar que em dediqués l'exemplar de l'Aya.
Eeeeh! als catalans no els agrada el flamenco? Diu la faixa verda.
En el llibre el professor Tazawa explica una mica de tot sobre nosaltres, des de els orígens de la nostra història, passant pel nostre imperi a la Mediterrània, la Guerra de Successió, la Guerra del Francès, la República del 31, fins el restabliment de la Generalitat.
també explica qui són els nostres compatriotes més universals, la nostra llengua, la nostra música, la nostra cuina, etc. Una petita repassada "pedagògica", com tant els agrada repetir als nostres polítics.
Llàstima que hagi de ser sempre la iniciativa privada la que els tregui les castanyes del foc.

Bé, segons em va dir el mateix professor Tazawa, el llibre està exhaurit de les llibreries, poc èxit, sembla ser, o sigui que tinc una petita peça de col.leccionista, com aquell que diu.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo no sé si als catalans els agrada o no el flament, però aquest català ha patit sobreexposició al flamenc i la veritat és que estic fart d'escoltar només flamenc, aflamencat i agitanat a totes hores.

Més iniciatives així farien falta, encara que també faria falta que la gent tingués més desig per aprendre... ah l'utopia !!