dimarts, de setembre 04, 2012

Goril·les passejant en descapotable per Omotesando

El diumenge vam baixar tota la família a Tòquio per fer una cosa de la que ja us en parlaré més endavant (^_^). Quan els de poble baixem a la ciutat ens meravellem de les coses que hi veiem. I Tòquio és la "ciutat", i és clar i passen moltes coses curioses. Passejant per Omotesando, el passeig de Gràcia del Japó, de vegades et pots trobar famosos, models, gent fent entrevistes, guiris badant, però mai hagués imaginat que podria veure-hi goriŀles passejant en descapotable (^_^).

I és que quan un viu prop d'una de les ciutats més grans del món, s'ha d'estar preparar per a qualsevol cosa, de fet estic tant acostumat a veure coses rares que em feia basarda treure la càmera i l'Aya va haver d'insistir molt per que fes les fotos que ara veieu. De fet has d'anar amb la càmera sempre a punt ja que aquest país no para de sorprendre't i en qualsevol cantonada et pots topar amb l'inesperat.

Sembla ser que la desfilada "simiesca" era per promocionar una botiga de vehicles de segona mà. Al Japó els cotxes usats estan sempre en molt bon estat, vaja que semblen nous.

Malgrat les aparences, aquest cotxets amb matrícula groga no superen els 600cc, són cotxes que paguen molt poc d'impostostos i molt econòmics de mantenir, tanmateix aquest model de la Daiatsu val als voltants de 2M de iens ( uns 20.000€ ).

 "cotxes Chuuko" diu el cartell.

Aquest és el meu favorit, de fet és l'únic cotxe del món de m'agradaria tenir, poc pràctic per una família de 4, per això no tinc cotxe, m'hauré d'esperar a que la canalla es faci gran i vagin pel seu compte.

Per acabar-ho d'adobar un goriŀla amb ulleres! Deu ser el cap de la botiga (^_^)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

una gran idea per fer publicitat! si no ho inventen els japonesos no ho inventarà ningú xD

tobuushi ha dit...

pons007
Són el què no hi ha (^_^)

Claire ha dit...

M'encanten aquests cotxes! Són super xulos! Una mica petits com dius, però a mi ja m'aniria de meravella! jejejeje Tot i que el meu cotxe de somni és el Nissan Cube! És tan macooooo!!! jejejje

Molt bona manera de fer publicitat!