diumenge, de març 17, 2013

El Falcó Miŀlenari

Ho sento no us parlaré, malgrat ser de Badalona, de Ferran Falcó ni de la moció de censura contra l'infame Albiol, avui us vull ensenyar una joguina que m'ha regalat l'Aya per celebrar que treballo molt.
Tenia ganes de tenir el Millennium Falcon des que era petit, però és una d'aquelles coses que per molt que insisteixis el pares no et compren mai, o bé per que creuen que és massa car o perquè pensen que és una collonada.
Finalment, i amb 43 anys ho he aconseguit! I no un Millennium Falcon qualsevol, un de Lego!

La Shikibu, en Miró i jo, ens hi em passat quatre dies per muntar-lo i ha pagat la pena l'espera de tants anys, perquè és una passada, la millor nau de la galàxia, i la més ràpida també (^_^)

 M'he fet un fart de fer-l'hi fotos, sobretot dels detalls, que són genials!




 Aquesta versió, n'hi ha d'altres, es pot obrir per veure el dins, m'encanta el sistema que han dissenyat.


 Ara em falta trobar un C3PO per completar aquesta escena...

 Recordeu aquesta? Usa la Força Luke!


 I l'escena del petó...




 Fent els darrers preparatius...

 Han Solo per què ens deixes? 

 I en Luke de camí a Dagobah, per torbar-se amb Yoda.


L'escala és una mica més petita, comparada amb la meva X-Wing però no importa.

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Oooohhh!!!!
És genial Isaac!!!
M'encanta!
Quin pare més friki, ja poden estar contents els teus fills!

Anònim ha dit...

Quina enveja! Lego i Star Wars!

Assumpta ha dit...

Sincerament, no hi entenc massa... però de llegir-te s'encomana la il·lusió! t'ho dic ben sincerament!! Així que... ENHORABONA i a jugar-hi molt!! :-)))

tobuushi ha dit...

Txell
No et pensis, que no els deixo exitar-se massa, que tinc un parell d'animalots (^_^)
Em fa gràcia perquè ara confonen Lego amb Star Wars, perquè també tenim el joc de la Wii de Lego.

pons007
La convinació perfecte!

Assumpta.
El millor és compartir-ho!

Unknown ha dit...

una passada Isaac !!!

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Mira que bé!!!
Tens una cosa en comu amb el teu cosi.L' aficciò per Star Wars.
I també la te aquesta.
AHH Saps com es diu la nostra 3 filla!!!Si LEIA.Adivines per que !!!
JJJJJ