divendres, de juliol 25, 2008

Jibikiami 2008


Com cada any el germà de l'Aya i el seu bar ( LINK ) organitza un Jibikiami a la platja de Enoshima. 
Aquest any es farà el dia 27 de juliol.
Per qui no ho sàpiga el jibikiami és una manera de pescar arrossegant la xarxa de la platja.

Qui s'hi vulgui apuntar que m'ho faci saber.
Serà una bona oportunitat per trobar-nos, que ja ens costa!
El preu per persona és de 4.000 els nois i 3.000 les noies. Aquest preu inclou, el lloguer de les xarxes i la barca, les taules, els cambrers, la graellada de peix, i barra lliure.

El lloc la platja d'Enoshima. Seguint la línia Odakyu cap a Enoshima l'estació de Kugenumakaigan. Des d'allí podeu arribar a la platja en 5 minuts, fins al punt de trobada del mapa.

Espero que ens poguem veure aviat!

3 comentaris:

Carquinyol ha dit...

el 27 a quina hora ?? ( és per si em puc escapar una mica abans de la feina...)

Per cert, quant són 4000 iens en euros ?

tobuushi ha dit...

Ja m'hagués agradat que haguessiu vingut! De ben segur que ens ho haguessim passat molt bé. Gent de mar com nosaltres.
El primer que vaig fer va ser ficar-m'hi de cap! Després el peixet fregit acabat de pescar, els calamars a la planxa, la cervesa acabada de tirar...
4.000 iens són, segons el canvi d'avui: 23,60 euros.

Carquinyol ha dit...

quina enveja !! i mira que vam anar a agafar el tren, però ja saps com són aquests de Renfe...