Avui ho parlava amb el meu company de feina, que s'espatlli la rentadora al Japó just abans de cap d'any és com si els nens es posen malats un diumenge a la tarda.
Així que ens va tocar fregar i esperar tenir sort i que el terra de fusta no es faci malbé, agafar les galledes i treure l'aigua com si es tractés d'un vaixell que s'enfonsa.
Per cert les "Merys" de la iŀlustració les vaig trobar a IKEA, fa poc, abans no en tenien, i tampoc al Japó, fa sis any que sóc al país i mai havia trobat motxos, de fet quan el vaig fer servir a la festa d'aniversari de la Shikibu, les mares convidades van flipar.
Això de tenir la rentadora espatllada és un pal, i tot que el servei d'atenció al client és molt bo al Japó encara no tenim data de reparació de Panasonic. Quan varem comprar aquesta màquina l'any passat també vam contractar una assegurança de garantia per 5 anys, durant aquest període totes per reparacions seran gratuites i en cas de "mort" de l'aparell ens el canviaran per un de nou, per això no cal preocupar-se, però el que fa més por és que ens quedem sense reparació abans que comencin les festes de cap d'any, aleshores Japó s'aturarà durant 3 dies.
2 comentaris:
osti nen...la teva rentadora té un display més gran que el meu ebook reader !!!!!!
Doncs aquest és el model de l'any passat, el d'aquest any els botons que hi ha sota de la pantalla han estat suprimits, la pantalla és més gran, tot l'espai que ocupaven els botonss i és tàctil.
Publica un comentari a l'entrada