dissabte, de març 12, 2011

Moltes gràcies

Hem rebut un allau de correus electrònics, trucades de TV3 i Catalunya Ràdio, missatges de suport i de preocupació per nosaltres.
Malgrat d'ensurt i les sacsejades que encara no s'aturen, Hirasuka no ha patit danys considerables, de fet la nostra prefectura "només" a tingut 3 víctimes mortals, de moment. La platja roman tancada així com la carretera de la costa.
Hem tingut notícies de familiars i amics que han hagut de passar la nit a les estacions de tren o intentar fer el camí de tornada a casa, alguns d'ell fent més de dues hores i mitja de marxa.
El pare de l'Aya ha aconseguit pujar al tren de la companyia Odakyu pels vols de la mitja nit però no ha arribat a casa fins a quarts de quatre ( un trajecte que normalment dura hora i mitja ).
Un amiguet de la Shikibu, amb la seva mare han hagut de fer nit a l'estació de Shinagawa.
Tanmateix les comunicacions es van restablint a Kanagawa i la normalitat torna al seu lloc.

4 comentaris:

tatanu ha dit...

Molts ànims des de Catalunya.

Laura ha dit...

Ànims i cuideu-vos!!

Joel ha dit...

Anims!! jo quan vaig ecoltar la notícia vaig pensar automàticament en tu XD i vaig entrar de seguida al blog per veure se estavau bé.

Anònim ha dit...

Ánims nen! quin ensurt?; Jo no he sepigut res, fins que la nena m´ha dit que amb posses amb contacte amb els pares, per que havia sortit la noticia per la RTL Alemana.
Un peto molt gran per tota la familia desde Oldenburg.
La Consellera