dimecres, de novembre 03, 2010

Pepsi de castanya! 2

El passat 28 de setembre us vaig parlar de la Pepsi de Castanya, doncs ahir la vaig tastar. Em va agradar força, però no m'heu de fer cas, jo era d'aquells que, de petit, feia suc de regalèssia.
Té gust de sucre de flam i és molt cremosa al tacte, els qui coneguin "cream soda" sabran de que els parlo, de castanya en té un lleuger perfum a Marron Glacé. Llàstima de sigui molt gasosa, a l'Aya i a la Shikibu no els va agradar perquè era "karai" ( picant ), potser és que ja no hi estic acostumat, al Japó no bevem massa begudes amb gas.
Per cert, el meu Bearbrick "Evis-Ariel Santamaria" ( C.O.R.I. ) també la volia tastar.

3 comentaris:

Carquinyol ha dit...

a mi així a priori no és que m'atregui gaire, la veritat...

maria ha dit...

Per aqui sembla que tingui més èxit la Pepsi que la Coca-cola,no?
I ja saps la nova incorporació del grup polític del Cori,no?Em sembla que s'estan degenerant una miqueta...

tobuushi ha dit...

De fet no, Coca-Cola és la número 1 però les begudes amb no són gaire populars al Japó.
El que passa es que la Coca-Cola no fa res d'especial i els de Pepsi treuen un mou sabor cada temporada, sabors molt japonesos. És divertit.
Pel que fa als de la Cori, crec que ja van néixer degenerats ;)
Però si et mires alguns dels liders Republicans dels EEUU no et sabria dir quins són més estrafolaris.