diumenge, de febrer 12, 2012

Culer subliminal...

Sóc dels del parer que si el Barça no guanya la Lliga BBVA d'enguany, no hauria de passar res, així potser els de la capital del país veí ens deixaran tranquils una mica. Tanmateix, i malgrat el resultat d'ahir s'ha de mirar endavant i continuar treballant. Al Japó, això de mirar endavant i continuar treballant ho fan molt bé, potser per això també els agrada el Barça.
Avui he vist un anunci d'una cadena de magatzems de mobles, que m'ha sorprès gratament, primer no me n'havia adonat, però quan m'hi he fixat he vist una samarreta del Barça sense logos ni escut penjada del llit que anuncien.
La gràcia és que al web hi ha imatges ampliades de la imatge que apareix a l'anunci de televisió, l'empresa es diu Nitori, suposo que dins l'equip que ha realitzat l'espot hi havia algun culer que ha volgut fer un petit homatge al Barça. A mi, aquesta samarreta m'agrada més que l'original amb el logo de la fundació que intenta rentar la cara a una dictatura.

3 comentaris:

Assumpta ha dit...

Eeeeei, és boníssim!! :-))

Sí, a mi també m'agrada més sense el logo "aquell"...

I estic d'acord amb tu. Si sempre ho guanyéssim tot, al final la força del costum faria que els triomfs no fossin tan macos. Ep! que jo vull seguir guanyant, és clar! Però deixar escapar algun títol de tant en tant ens demostra que som humans :-)
Ara a lluitar pels altres dos! :-))

maria ha dit...

Molt bona! A mi també m'agrada més aquesta que no pas la que porta el logo de Qatar. Per molt que ens vulguin rentar el cervell, no som tontos!

Claire ha dit...

Que bo! Són uns cracks els japonesos, infiltran coses del Barça allà on no t'ho esperes! :-)

Ostres, són superdetallistes fent fotos a la seva web de totes les parts dels mobles! Simplement genial!