dimecres, de febrer 22, 2012

"Tsurumi-chan"

Avui han arribat a casa els nous uniformes dels professors de l'escola bressol de la Shikibu, han arribat a casa perquè he tigut la sort de poder dibuxar la nova mascota de l'escola, es diu Tsurumi-chan i és una "tsuru", una grúa japonesa. Que és el símbol del santuari al que pertany l'escola.

 Tsurumi-chan basa el seu nom en Tsurumine Youchien つるみね幼稚園 ( el nom de l'escola ).

Aquestes aus, "tsuru" són molt populars al Japó, molta gent es pensa que en són el símbol nacional, però l'au del Japó és el "kiji", el faisà que surt a Momotaro.

 Aquest és el "Kamon" ( l'escut del santuari de Hachiman-San ) on hi ha l'escola.

 L'uniforme és de color gris amb una petita bora vermella, el color gris és perquè sigui més sofert.

Hem usat un mètode d'impressió digital, que encara no sabem com anirà, segons l'empresa és millor que la serigrafia, la qualitat és molt bona, com la majoria de les impressions que es fan al Japó. Me n'he quedat un de nostra, me'l posaré quan vulgui que la Shikibu em faci cas. (^_^)
Us agrada?

7 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Uau ! A mi m'agrada, estàs fet tot un artista !

Marta ha dit...

Molt, m'agrada molt!! Es molt bonica la mascota del cole de la Shikibu, jo en vull una!!!!!

Maria ha dit...

Genial!
Fan dels teus dibuixos.

Maria V

amb una taqueta vedrmella al cor ha dit...

Es molt divertit aquest uniforme sobre tot per que es per els profes. M’agrada que al Japó es utilitzin tan els dibuixos infantils per a tot. Que tinguis sort quant vulguis que la Shikibu et fes-hi cas.

Eutrapèlia ha dit...

M'encanta!!! Quina llàstima que la Shikibu hagi acabat l'escola bressol, veure els profes vestits amb el disseny de ton pare ha de fer que te'n sentis molt orgullós.

tobuushi ha dit...

Carquinyol.
Gràcies! Sóc un artista, de revista (^_-)

Marta.
Una mascota o una Shikibu, si vols és tota teva, i de torna en Miró, l'Aya i jo t'ho agrairiem. Vacances!!!

sadak@
Sort és el què necessito! Al Japó hi ha mascotes per a tot.

Eutralpèlia.
D'aquí un any hi anirà en Miró, a veure si els uniformes aguanten.

Claire ha dit...

Genial!
Quina sort que hagis pogut dibuixar tu la nova mascota de l'escola! Queda super maco!!!
Felicitats!!!
Ja ens diràs si funciona aquest nou mètode d'impressió digital, però estic convençuda que sí!