divendres, de juny 02, 2006

Ganbare! Nippon!


En Koichiro, el meu "ani" (germà gran) m'ha demanat que li faci un cartell per anunciar que convida a tots el clients del seu bar a animar la selecció del Japó. Veuran els partits en una pantalla gegant que hi ha instal.lat.
El text del cartell diu, "Alemanya al Link", "força Japó", s'hi pot veure una "guiri", potser australiana, una mica avorrida, potser perquè la seva selecció a perdut o perquè el seu xicot no li fa cas, tot i que s'ha posat una faldilleta curta per anar ben guapa.
A mi personalment m'agrada el "salaryman" desfassat ballant despullat amb un parell de ventalls.
No és que em faci especialment il.lusió, el futbol, tret del Barça, però s'ha de reconèixer que l'equip del Japó, els Samurai Blue, juguen amb molta esperança i suen la samarreta.
Encara que només sigui per veure contenta la meva famíllia, espero que facin un bon paper. El dimats passat ja van donar un bon ensurt als alemanys.
Per cert aquí a l'equip també se l'anomena "zico japan", en honor al seu seleccionador, el ex-jugador brasiler Zico. Us imagineu un Ej-paña-Aragonés? Més patètics encara.
Per cert, en el menú d'enllaços en trobareu un que us portarà al web de "Link", en bar d'en Koichiro.