dilluns, de juliol 28, 2008

Més que un club, més que Messi...

Ahir, mentre era a la platja, vaig i sento:-”supeinjin, supeinjin!” Que vol dir “espanyol”. Em giro i veig uns nois japonesos senyalant la meva filla amb el dit i repetint el mateix una i una altra vegada:-” ”supeinjin, supeinjin!”. Jo que vaig i m’hi atanso i els dic:-”on veieu l’espanyol?”. Ells van i em contesten:-”la nena, que porta una samarreta de Messi”...
Primer Ronaldinho, ara Messi, que no! Que és del Barça, el Barça és més que Messi, o Ronaldinho. “Pujol! Va un i crida.
Sí, Puyol i molts d’altres, el Barça és català i no espanyol, veieu la bandera que hi du al clatell? Doncs això, i a més a més el Messi és argentí, no espanyol.-"Aaahhh!" Fan sorpresos. I aquesta nena es diu Shikibu Kitamura, i és japonesa i nascuda al Japó. Bon vent!
Sempre fent pedagogia, no et pots relaxar ni en una barbacoa a la platja. Només per això ja valdria la pena la independència.

2 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Ja tens raó, en fi, consolat pensant que quan ells venen per aquí es converteixen generalment en xinessos...

tobuushi ha dit...

la venjança Torrente: "eh! chinita, chinita". Aixó s'ho sentia a dir l'Aya pel carrer hi la treia de polleguera. Amb el poc que els agraden els xinesos...