dimarts, de febrer 03, 2009

Festa del 60è aniversary de Sports Nippon

El divendres passat vaig estar convidat a la festa oficial de celebració del 60è aniversari del diari esportiu Sports Nippon, conegut popularment com Sponichi. El motiu de la meva assistència, com alguns ja sabreu, és que els vaig dissenyar el logo de l'aniversari.

La festa a la que van acudir 1.000 convidats, segons l'organització, 200 segons la Guàrdia Urbana, i 800 segons Contrastant, va tenir lloc a l'Hotel Prince d'Akasaka. Un hotel enorme, amb un saló d'actes enorme. En la gran pantalla el president de Sponichi fent un discurs valorant els 60 anys de la publicació, i els reptes de cara el futur, com Internet, és clar.

Entre els convidats, cal destacar l'actriu Manami Higa la imatge de l'aniversari, i el Yokozuna Hakuho, un mongol de 192cm, i 154 kg. 
 
És típic encetar una bota de sake per brindar per la salut de l'empresa. "Kanpai!"

El president de Sponichi rebent convidats, les dies noies del darrera l'acompanyaven sempre, una duia una safata amb dels targetes de visita, que el president repartia o rebia, i l'atre amb un senyera de flors per indicar als convidats l'ubicació del president.

Vaig tenir el plaer de conèixer el president del diari Mainichi, la persona de més alt càrrec de la festa, com la flor de la solapa indicava. 
Com acostuma passar quan més important és una persona més simpàtica és, em va explicar que havia estat tres setmanes a Barcelona, durant els Jocs Olímpics, que la ciutat li agraba molt, i també Catalunya. També sabia dir: una cervesa per favor. I és clar, és amb el que vam brindar. Vaig tenir el privilegi de poder parlar amb ell més del que és costum, potser perquè desconec el protocol, o potser perquè parlar de "teca i mam" i d'una ciutat mediterrània deu ser més divertit que aguantar els típics businessmen aduladors.

Un tos de paio aquest Hakuho, es va estar així sense moure's semblava de pedra! No m'estranya de sigui campió de sumo.

1 comentari:

Maria ha dit...

Carai, estic poc acustumada a veure't tant vestit.
Maria