dijous, de maig 29, 2008

Paladars diferents

Ahir us parlava del "frikisme" al Japó, potser la raó de que hi hagi tants "frikis" sigui el que beuen o mengen.
El cap de setmana passat vaig anar a la península d'Izu, una zona turística equivalent a la nostra "costa brava lletja", vull dir rotllo Lloret, però sense platges tan boniques ( ei, segons el meu gust ).
Varem visitar el Sea Paradise, una mena d'aquarium amb dofins, i tot tipus de foques, i altres animals marins.
A la botiga de records hi vaig trobar la beguda més sorprenent que he vist al Japó fins ara.

Gasosa de curri, i gasosa de wasabi, el wasabi és una planta semblant a un rave, de color verd que després de picar-la es converteix en una mostassa molt forta d'aroma que s'utilitza per fer sushi, és tan forta que elimina el sentit de l'olfacte.
Als japonesos els agrada menjar peix cru, però no els agrada l'olor del peix, per això hi posen wasabi.

wasabi

curri

No vaig provar cap de les dues begudes, no m'imagino amb sed i bevent curri, o wasabi, però qui sap potser seria una idea pel Bulli.

2 comentaris:

ian llorens ha dit...

L'altra dia a Alemanya em varen regalar xocolata de bitxo (chili pepper) i he de dir que no estava malament. Pot-ser la gasosa de wasabe es una passada!
Això em recorda aquell acudit d'aquell que entra a un supermercat amb dues putes i diu:
- Me da dos Caseras
I el venedor li diu:
- Familiares?
I ell li contesta:
- No, son putas, pero tienen una sed.

tobuushi ha dit...

Yum-yum! Jo l'altre dia vaig trobar una capsa de Mc Ilhenny Co. De xocolata al Tabasco, que estava boníssima!