dimarts, de gener 13, 2009

Esperant el bus...



Crida molt l'atenció l'estat en que es troben les parades d'autobús del meu poble, més pròpies d'un país del tercer món de d'un país ric com és el Japó.
L'estètica, us haig de dir, no és precisament quelcom que els japonesos valorin gaire. Us imagineu si les parades dels transports metropolitans de Barcelona fessin aquesta pinta. Impossible.

Nota: Ahir em vaig reunir amb un client, segons ell entenia perfectament el "fet català", ja que és de Cornualla, la menys reconeguda de les nacions de la Gran Bretanya, però parlant, parlant va i em pregunta: A Barcelona ( sinònim de Catalunya per molts guiris ) parleu català, teniu, llibres i televisió, i tota la pesca...
Vaig respondre a la seva pregunta, com al·lucinat, és clar que sí!.
Ah!- va respondre- així és una cultura de debò...
Òndia! tant malament estem? Que ens hem d'explicar de coses tan bàsiques? Que som 11 milions de catalanoparlants, tenim un Estat on és llengua oficial!
Estic deprimit!

1 comentari:

Carquinyol ha dit...

Barcelona és sinònim de Catalunya per a guiris, i el substitut ideal per a sociates i peperos.

La parada de busos brutal, allò més que el pal de l'autobus sembla un termòmetre !!