dimecres, de febrer 23, 2011

Ja tinc el permís daurat!

 Avui he anat a recollir la renovació del permís de conduir, finalment he aconseguit el daurat, això vol dir que sóc un bon conductor amb experiència, i es tradueix amb descomptes alhora de contractar l'assegurança.
Aquest és el segon cop que renovo el permís, la primera vegada en tenia un de provisional quan vaig aconseguir la traducció del permís espanyol.
Cada cop que es renova el permís ( 5 anys ) cal veure un vídeo sobre seguretat vial i sentir el discurs d'un funcionari que ens parla de la necessitat de seguir les normes. El darrer cop el vídeo parlava dels accidents amb bicicletes i vianants. Sembla ser que Hiratsuka és una de les ciutats amb més accidents amb vianants i bicicletes de la prefectura de Kangawa.

El que més m'agrada del nou permís és que ja no consta el país d'origen, en el meu cas Espanya ( quin remei ) com podeu veure a la primera imatge ( スペイン ). Ara sóc una mica més japonès.

3 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Moltes felicitats senyor daurat !!

Nuitari ha dit...

Havia llegit penis daurat... quin ensurt!

tobuushi ha dit...

LOL
Doncs a mi ja m'agradaria, aleshores podria formar part dels "Goldomenba" com el meu sogre que és "gold member" del club de golf. ;)