dimarts, d’octubre 30, 2012

Visita a Komatsu

Komatsu es una empresa que fàbrica maquinaria de construcció com grues, excavadores o bullodzers, i a Hitatsuka en tenim una fàbrica.
El cap de setmana passat van obrir les portes al públic per celebrar entre altres coses la presentació del seu model hibrid. 
Japó definitivament aporta per les energies alternatives i el fet de crear una grua elèctrica n'és la prova.

 Entre moltes coses, la més entretinguda va ser l'exhibició de com n'és de precisa aquesta màquina.

 Ens va fer gràcia que l'operador fos una noia.

 Abans que res van fer una torre amb copes de Cava ( fitxeu-vos amb la cara de la noia embarassada )

 Al meu país omplirien les copes amb Cava, la Japó amb te...

 Després van escriure un Kanji amb la pala.

 El Kanji de Shōnan, la nostra comarca.

 En Miro i la Shikibu van poder operar una excavadora de veritat.

Si mai veieu cap màquina d'aquesta empresa, penseu que potser l'han fet al meu poble.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

quan la Seat treu un model nou no em convida mai a probar-lo :(

Sergi ha dit...

Si algun dia una màquina d'aquestes em serveix el cava pensaré que l'han fet al teu poble!

tobuushi ha dit...

pons007
Doncs no estaria malament, per implicar la població on hi ha fàbrica, d'aquesta manera s'asseguraria la fidelitat i la simpatia de la gent.
A Nagoya on hi la Toyota la majoria de cotxes són d'aquesta marca.

XeXu
(^_^)

Claire ha dit...

Com mola!!! Està genial que fessin una demostració i que a sobre després poguessiu operar-ne una!

tobuushi ha dit...

Claire.
La canalla només, a mi ja m'hagués agradat agafar la gran i mirar de fer un dibuixet (^_^)