divendres, de juny 05, 2009

Donuts i Tamagotchis

Recordeu les famosos "Tamagotchis" aquelles mascotes virtuals que "vivien" en una mena de rellotge amb pantalla de quars, la meva germana petita en tenia un, jo mai vaig acabar d'entendre com anava.
Bé, els tamagotchis, que per cert en japonès vol vir "ou rellotge", van passar de moda, però ara han tornat. Els personatges són dibuixos animats, amb tot el merchadising que els acompanya.

L'altre dia passejant per Harajuku, uns dels barris més divertits de Tòquio, ens vam trobar amb una botiga de donuts tamagotchi, són donut normals, però la botiga està decorada com si fos part del món virtual d'aquests personatges.
A Harajuku els lloguers són caríssims, i les botigues desapareixen d'una setmana per l'altre. Jo mateix faig fer el web per una botigua de batuts de fruita que es trobava al carrer principal del barri, Takeshitadori, però quan vaig voler acompanyar als meus pares de visita ja havia desaparegut. Al lloc on ara hi ha la botigua de donuts hi havia una botiga de roba per noies, que tenia forma d'avió, era tan original que va sortir en programes de televisió, es deia Shamrock.
A veure que dura aquesta...

3 comentaris:

maria ha dit...

Ostres!Si que duren poc...

Anònim ha dit...

Unko San...

tobuushi ha dit...

Unchi kun?