diumenge, de juliol 01, 2012

Delírium trèmens espanyol

Digueu-ne deliris de grandesa, "panem et circences", una cortina de fum, que vol tapar el fum del País Valencià que crema i ningú en parla a l'estat espanyol, jo en dic delírium trèmens, són uns borratxos que s'ha begut l'enteniment, sinò no es pot explicar de cap manera la portada de l'ABC o la de la Razón, si no fessin plorar, farien riure.

Estic llegint Pa negre, un llibre ple de misèria, misèria humana, i misèria econòmica, d'un país gris, foc, brut i derrotat, amb els "altres" dictant les lleis. Lleigeixo i el que hi trobo no em sembla tan llunyà i veient aquestes portades, encara menys.

S'han tret les caretes i no s'amaguen més, els "altres", els "fascinerosos", els de la "botifarra" surten al carrer com els cargols quan plou.
Súper España! Diuen, però no els fa vegonya? El país endeutat, intervingut per Europa, les obres faraòniques avandonades i tota la corrupció de franquistes reciclats. No els fa vergonya?
Aneu jugant amb la "piloteta" amb els nostres atletes segrestats, que des de Lleida venen nous vents, també de ponent, però aquest cop porten bones noves.
Aneu jugant que ja en som el 51%.
 
 
Increïble la portada del Super Deporte, el periòdic esportiu valencià, gràcies Carquinyol per explicar-m'ho!

Per sort la prensa catalana no està tan narcotitzada com ens pensàvem alguns. Bravo per l'ARA i aprovar a l'Avui que hauria d'haver donat més importància a l'incendi que pateixen els nostres germans.


8 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ostres, de veritat l'ABC ha posat avui aquesta capçalera? Estic impressionada, no m'ho puc creure... Al·lucinant.

Carquinyol ha dit...

Pitjor ha estat la portada de Superdeporte, diari esportiu de 'la comunidad'.

maria ha dit...

Avui ens hi hem mirat a l'hora de comprar el diari. Ja m'ho imaginava que passaria això.
Visca l'Ara, visca el Punt+Avui!

tobuushi ha dit...

Assumpta.
Les d'avui seran pitjors!

Carquinyol.
Gràcies per la informació, actualitzaré l'entrada amb la seva portada, déu n'hi do!

maria.
Hauríem de seleccionar sempre, així faríem canviar el mercat, un 51% de sobiranistes s'ha de tenir en compte.

Unknown ha dit...

El pitjor és quan tots els teus companys de feina et feliciten perquè Espanya ha guanyat... com es tradueix "La Roja me la trae floja" al japonès? I que a sobre haguem de pagar-los 300.000 euros a cadascun... vergonya!

tobuushi ha dit...

Elisbeth.
Jo els vaig tallar des del primer dia.

Claire ha dit...

Uuuuf, quines portades....
Fan mal de veure....

tobuushi ha dit...

Claire.
Semblen d'altres temps!