Així que em vaig preguntar per què servien, i com que no tenia res millor a fer, vaig anar fent fotos cada matí durant una setmana.
Doncs resulta que el tren para exactament, cada matí amb el centre de la porta alineat amb el punt vermell. Però no us penseu que el tren tingui cap mecanisme que el faci aturar en aquest put determinat, no.
A més resulta que aquest tren surt de Hiratsuka i arriba en direcció contraria per enganxar-se al tren provinent d'Odawara per formar un convoi més llarg, de 15 vagons. Així doncs no només aquest tren s'atura on toca si no que l'altre tren també ho fa, i aleshores uns tècnics de JR ( amb casc ) l'enganxen.
I com ho fan? Doncs amb l'ajuda del cap d'estació que fa les indicacions amb banderes de colors, res de controls digitals, a pèl, com abans!
Dimarts.
Dimecres.
Dijous.
Divendres.
Perdoneu aquesta darrera foto, és de dissabte, la nit abans vaig anar amb els companys de feina a fer un Nomikai i l'endemà al matí encara ho veia tot borrós (^_^)
1 comentari:
Els tècnics de l'estació en realitat són robots, així s'explica tanta precisió.
Publica un comentari a l'entrada