dimarts, d’agost 29, 2006

Un article de revista!


La revista Zexy és la bíblia dels que es volen casar. No té rival, és una guia mensual que aconsella a les parelles que es casen els millors restaurants i hotels, els vestits i tota la parafernàlia que envolta la cerimònia.
És lider al Japó, i pertany a un grup editorial de publicacions periòdiques importantíssim, Recruit.
En motiu de la propera inauguració de la Show Room de la meva empresa a Shibuya, Zexy en ha dedicat un espai en la seva secció de invitacions de boda.
Alguns dissenys escollits són meus (els he senyalat en vermell).

M'ha fet tanta il·lusió que no m'he pogut resistir a penjar l'article al blog. Ja em perdonareu.

1 comentari:

Anònim ha dit...

L’ésser humà, necessita premiar la seva auto estima, i crec que aquesta revista, es el que fa, i això fa que estiguis satisfet de tu mateix i necessitis ensenyar a tothom la teva alegria, per tant crec que mereixes ser felicitat, donat que això es un petit triomf dels molts que han de venir, d’un Català al Japó.

Anna Zamora