divendres, de maig 19, 2006

El dia següent


Aquesta és una petita entrada per mostrar-vos l'article que fa referència a la victòria del Barça, surt publicat avui, ja que les rotatives tanquen a les dotze de la nit. Aquest retall és del diari "Sports Nihon", també conegut com a "Suponichi". És on treballa el meu sogre. Que consti que no hi té res a veure. Però aquestes són les coses que ens situen al mapa.
Del poder del futbol se n'ha sentit a parlar molt, que si els grans tractes empresarials es fan a les llotjes del estadis, o el fet que Zapatero, tot i ser del Barça no s'hagués atrevit a posar el peus al Camp Nou, etc...Però és cert, tan ahir com avui he tingut l'oportunitat de parlar cara a cara amb els directius més importants de la meva empresa, han vingut a felicitar-me per la victòria del Barça, i de pas m'han preguntat com em sentia a l'empresa, quin són els meus plans, etc...potser és una idea tronada, però que hi farem. És una manera de trencar el gel, no? Si el Barça continua guanyant potser entraré al consell executiu, és broma! o no...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Mira el teu correu electrònic hi ha unes fotografies que crec son molt interessants per tu, son d'un amic de l'Anna que va viure la final a Paris.
Anna Zamora