divendres, d’abril 22, 2011

El dia de la Terra

Una diada rera l'altre, dema és Sant Jordi i avui és el dia de la Terra.
L'accident de la central nuclear de Fukushima després del tsumani ens han fet plantejar on volem avançar, quines seran les polítiques energètiques que el món sencer ha d'adoptar per assegurar-nos un futur més net, més prósper i més ecològic.

Fa temps vaig dissenyar aquesta mascota, "el meu amic el planeta" per un projecte sobre un cotxe que funcionava amb Bio-diesel, el pilot volia fer la volta al món amb un Toyota que usava oli de cuina reciclat. El projecte va tirar endavant i en pilot va arribar a Barcelona i fa fer la volta al món, però la mascota es va quedar al Japó dins d'un calaix, perquè no complia les expectavives del meu client. Una llàstima.

 Aleshores va venir Todd i em va dir si volia dissenyar una samarreta per "Earth Day", vaig treure el meu amic del calaix. Els dissenyadors, els iŀlustradors, els que imaginem imatges, històries, objectes...coses, tenim molts fills, amics al calaix, esperant, un dia, veure la llum. Per fi el meu amic a sortit del calaix, a mi m'agrada molt com a quedat.
Per això no me n'he pogut estar de penjar el resultat al blog.

Bon dia de la Terra!

1 comentari:

Olga Prats M. ha dit...

Molt xulo! I el dibuix de Sant Jordi també! ..llàstima que a Catalunya queda el dia una mica deslluit ja que cau en mig de la Setmana Santa i ens hem llevat amb pluja ..una abraçada a tots!