dilluns, d’abril 18, 2011

Cause for Design, Japan

 No puc parar de pensar amb la gent del nord, per això quan vaig rebre la invitació per coŀlavorar amb aquest projecte no m'ho vaig pensar dues vegades.
Cause for Design intenta agrupar diferents dissenyadors que vulguin contribuir amb la seva obra als esforços per ajudar als supervivents del terrible desastre que va assolar el nord del meu país d'acollida.
Fent un petit donatiu, que anirà destinat a la Creu Roja, es poden baixar aquests treballs de diferents creatius d'arreu del món, en format, poster o de fons de pantalla.

Vaig pensar que la iŀlustració que encapçala el meu blog descrivia molt bé la tasca que estem decidits a emprendre. Per això vaig cedir-la per aquest projecte.
Podeu visitar l'enllaç: Rebuild Japan Poster - Isaac Zamora. Per veure més detalls sobre el projecte.

4 comentaris:

maria ha dit...

Molt bona pensada.Una gran elecció.

Unknown ha dit...

Molt bona idea i bona elecció per la teva part (la meva elecció també es bona perque ja tinc el teu poster jeje)
Anims i petons desde Terrassa.

tobuushi ha dit...

Moltes gràcies en nom dels afectats!

Marta ha dit...

Aquest dibuix es preciós Isaac!! I la vwritat es que expressa el que fàs pel teu país, tu i la teva familia! Felicitats!!! Petons a tots!