dijous, de juny 17, 2010

Suïssa 1 la "coixa" 0

Gràcies Suïssa! Per guanyar a la "coixa".
Ahir va venir la meva sogra i em va preguntar pel partit, jo li vaig dir que sempre aniria contra Espanya, ella em va preguntar si era cert que molt jugadors de la selecció espanyola eren catalans. Li vaig explicar que molts eren catalans i alguns s'havien fet a Catalunya com Iniesta, ella em va recriminar la meva actitud, diu que sóc molt tancat, jo li vaig explicar que no, que els tancats són els de la Federación Española que no deixen participar la nostra pròpia selecció, com ho fan els Anglesos amb Escòcia, o els danesos amb les Feroe, però és clar la tradició democràtica de Dinamarca i el Regne Unit i les diferències amb Espanya ja van quedar prou clares al documental "Adéu Espanya?". El que la meva sogra no sabia és que la nostra selecció és molt més antiga que l'espanyola, una és del 1904 i l'altra del 1920.

1 comentari:

Carquinyol ha dit...

Ahir parlaves de cervesa... doncs bé, a l'Estat Espanyol fa mesos que fins i tot els anuncis de cervesa (principalment Cruzcampo i Mahou) destilen una mena de superioritat futbolística i menyspreu cap al contrari realment ofensiu (molt en el tarannà de la més casposa tradició espanyolista). A això contribueixen constament la majoria mitjans de comunicació.

O sigui que, per a mi, ja poden perdre tots els partits. Sinó fosin tan pesats potser els aplicaria la indeferència i prou.