dimecres, de juny 16, 2010

Anunci de Sapporo Beer pel Canadà

Ahir vaig descobrir aquest anunci de la cervesa Sapporo fet al Canadà, de seguida queda clar que no és un anunci destinat al Japó, als japonesos no acostumen a fer anuncis de cervesa tan sofisticats.
Si heu vist "Lost in Translation" de Sofia Coppola recordareu l'anunci de Whisky que el protagonista ve a rodar, "Suntory Time..."






Els anuncis japonesos de cervesa són molt senzills, algú famós que beu cervesa fent grans glopades mentre es sent "glu, glu, glu". De fent són molt efectius.
Aquest, però és preciós, tot i que està carregat de tòpics, és com si en un anunci de Damm sortís Guifré el Pelós, els castellers, Montserrat, gent ballant sardanes, la Patum de Berga i la Sagrada Família a ritme de tenora o gralla. Tanmateix val molt la pena sobretot amb mirada occidental.
Aquí en teniu l'enllaç.


Aquest és el canadenc.


I aquest el japonès, quin us fa venir més ganes de beure cervesa?

4 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Doncs si que és maco... I bé, a mi la veritat és que la cosa que més em provoca ganes de veure cervesa és la calor !! ;)

PS: Molt maca la plantilla del bloc !! A veure si jo modifico la meva un dia d'aquests !

nuitari ha dit...

Molt maca la nova imatge que li has donat al bloc. :)

tobuushi ha dit...

Gràcies! Portava quatre anys amb la mateixa plantilla.

maria ha dit...

L'anunci canadenc està molt ben fet.però m'ha fet venir més sed el japonès.
Molt bonica la teva nova imatge!