dimecres, de juny 23, 2010

La nit més màgica

Avui torna la nit més màgica de l'any, nit de follets i bruixes, de focs i coques regades amb Cava. Avui a Hiratsuka, però no hi haurà revetlles als terrats, ni coets fins a la matinada.
A Catalunya són molt els que celebren aquesta nit amb revetlles o sortint a sopar amb la colla, a mi m'agradava una altre nit, cada nit de Sant Joan preferia estar sol, a casa, tranquil i veure la meravellosa "Somni d'una nit d'estiu" de la BBC.
Els meus companys de la Nit de Sant Joan, eren Titània, Oberó, Puck, Lisandre, Helena, Demetri, Hermi,  Nick A sota, el teixidor...
M'imaginava la Reina Titània presa d'un escanteri, enamorada de mi. O perseguint la bella Helena pels boscos atenencs. O Puck enredant la troca.
Ja temps vaig trobar Titània, i malgrat el meu cap d'ase em va estimar. Al Japó he conegut el follet mestre Gra de Mostassa, que em fa riure i plorar, i la bella Helena em desperta cada matí quant surt el sol.
El somni de la nit s'ha fet realitat per a mi, us desitjo a tots una bona nit de Sant Joan.

4 comentaris:

Carquinyol ha dit...

Bona revetlla !!

maria ha dit...

Bona nit per vosaltres també.Aprofiteu-la bé,que és la més curta!

Carles M ha dit...

Ei maco, estava fent una repassada i llegint això he recordat quan vam veure la pel·licula a casa teva, el piset de rubi i coi, si que han passat anys... Ara soc jo mes gran del que tu eres aleshores... Però es un bon record. Cuida't molt, home! I petons a la familia!!

Carles

tobuushi ha dit...

Ei Carles! Quina nit! Shakespeare, Calista Flockhart, i bona companyia, de fet tu i jo hem nascut a l'època equivocada, el que haguessim volgut hagués estat viure en una novel·la d'Alexandre Dumas, o formar part del seguici de Tirant lo Blanc, rescatant donzelles en perill i reptant cavallers malvats...amb duels a espasa a la llum de la lluna.
Com estàs? Quin és el teu senyor i a quina dama serveixes